Tuesday 14 February 2012

Up In The Sky People Are Happy

Widocznie ja też jestem niebieska i mieszkam w niebie. I wierzę. że to prawda.

Propaganda Dei - Nie, czyli muzyczny faworyt na dziś.

Od regeneracji bloga starałam się nie zanudzać pisaniem (nie tylko dlatego, że link do tego miejsca jest na różnorakich stronach i by wstydu nie było) ale czasem człowiek tak ma, że jednak coś napomknąc chociaż musi. A właśnie, wiecie, że wszystkie dawne notki dalej istnieją i maja się świetnie? Jeśli by znaleźli się chętni to nawet bym mogła do nich dać link (o, taka dobra będę!). Co prawda M. powiedział, że  wątpi by ktoś te starsze pierdoły chciał czytać/przeglądać i oglądać ale jeśli jednak coś by się znalazło, to mówić śmiało.



Czy tylko mnie się teraz tak dobrze powodzi? Wierzę, że nie i reszta, o ile już nie jest, to za jakiś czas będzie mega szczęśliwa. Czuję się spełnioną myszą. I to jak bardzo spełnioną. Robota, rysowanie, szkoła, treningi. Czasem w czymś pójdzie źle ale staram się i są tego efekty.
Tym bardziej, że otaczają mnie spoko ludzie : )

Walentynki, walentynkami ale ja myślę o tłustym czwartku i jedzeniu : D
A tak poważnie to i tak Was wszystkich kocham.



Og to tydzień już od poniedziałku okazał się słodki. TADAM! Jedziemy z M. i Kotem na koncert Coldplay w stolicy. Więc jakby ktoś chciał postawić nam piwo (w zamian za podziwianie urody Kota i umięśnionych bajcepsów M.) to od rana już tam będziemy!


A i o Woodstock jakby co to też wstępnie zahaczamy



Zapraszam do Moncherri, która zasłużyła sobie na to byście ją kochali (szczególnie dziś) i czytali ją tak często jak tylko ta śliczna panienka coś napiszę (a'propo, niech ją ktoś namówi by umieściła swoje zdjęcia - I'm lovin' it!)


A i zróbcie mi prezent walentynkowy i lubtajcie mnie na fcb : )
Długie wpisy są dziwne. Wybaczcie za zabieranie czasu. Aż mi kawa wystygła.

Oficjalnie przepraszam Krychę i zezwalam by mnie zrównał z ziemią jak  mnie spotka
Kalim, przypomnij mi o sprawach prawnych
Kamm, mam Twój zeszyt z fizy, oddam Ci w środę 
A i pozdrowienia dla Pana z Polish Idiots z dziś!

4 comments:

  1. co do zdjęć głęboko się zastanowię, nie robiłam od pół roku

    ReplyDelete
  2. "Czy tylko mnie się teraz tak dobrze powodzi?" u mnie aktualnie jest bardzo chujowo, ale ciesze sie Twoim szczesciem :3


    F

    ReplyDelete
  3. Moncherri, łap aparat, nie ma co się na nim kusz osiadać : )

    F. przykro mi, że jest chujowo i dziękuję, że mimo wszystko cieszysz się razem ze mną. Wiesz, że zawsze 3mam kciuki by u Cb było jak najlepiej, więc powodzenia : ))

    ReplyDelete